Preliminarii

(din ciclul Deficienţe, dizabilităţi, handicap)

(pentru tot articolul click ! 

       Pe vremea când beizadelele erau încă în stadiu embrionar şi nu cuceriseră încă necăjitele şosele ale patriei cu herghelii de sute de cai putere evoluând cu viteze proprii mai degrabă avioanelor decât vehiculelor terestre, acum vreo 12 ani mai precis, în existenţa mea a avut loc un eveniment care mi-a schimbat viaţa radical, transformându-mă din om întreg care-şi vedea de ale sale, cu bune şi cu rele, în persoană cu handicap accentuat gradul II. Fenomenul care mi-a schimbat total cursul vieţii s-a petrecut într-o fracţiune de secundă. Am făcut referire la actualele beizadele şi automobilele lor                                                                                                                              …continue reading ––>

Despre scalen

Sunt în căutarea timpului pierdut... chiar dacă știu că nu-l voi regăsi!
Acest articol a fost publicat în Politicale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

